Followers

Thursday, February 3, 2011

menangis! melalak! meraung!


 title cter tok minggu ney!
akibat dr cuti yang xde bende nk study akhir nyer xtvt aku adalah dengan melaburkan air mata..hahahaha...aihhh!! masalah betol bler da start tengok cter korea memang kene bagi habis la! xkire ape pon MESTI HABIS KAN!! paham shariena??hahahaha..aduihhh!! terpakse la maraton jugak sampai abeh ending nyer..mak aii!! tapi drv mula sampai la ke ending nyer cter ney buat aku menangis jew,,adeyhh!! payahj la cmnie..nek kering air mutiara aku ney sebab 1 cter ney jew...WAHAI SNOW QUEEN~! 



hero n heroin nyer yang memang syok!!


han tae woong!! awk sweet sangat!


u make me cry when i see u on the lappy...heheheh...sedih nyer jalan cter ney.. tapi hero nyer perghh!! sweet sangat dala pandai dalam math! mmg buat aku cair betol.hihihhi... tercair dalam part bler han tae woong ney panggil kim bo ra..aduii..lembut nyer....aishhhh!! parah aku ney...  tapi yang x besh nyer ending die kim bo ra mati, alahai sedih nyer kat han tae woong..  tapi at least die da berjaya dalam pakar math.. kim bora teramat minat dengan cter snow queen dalam buku sehingga kan sampai impian  nyer nk pegi LAPLAND kat finland..

 cter ney memang syahdu..hahaha,,gler kentang punyer ayat...aku terpakse amek mase slame 4 ari tok abeh kan sebab nyer adek aku selalo mengganggu gugat mase aku ..hahhaa..xdapat feel la kalo ade owg kaco kan.. malo la nk nanghe depan owg..kah3.. itu yang sebnar nyer kan..alahai! lepas ney nk tengok cter pew plak?? sesak2!!!  yang penting cter ney memang terbaek!!!

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...