Followers

Friday, February 25, 2011

CRS !! come to mummy!

entry ape nyer ney?? ermmm..sebenar nyer kan aku tengah teringin nak makan chicken rice shop..huhuhu..ngidam mungkin ?? tapi untuk apakah?? sekadar mengisi ruang-ruang di dalam perot aku ney..hahaha... so,, planning untuk menerjah makanan tersebut kapankah?? aduhh... i like u!!!

nak makan! nak makan!!! tolong la..ade x kwn2 blogger aku yang baek aty nak blanjer aku??hahaha...chomel kalo macam uh kan!! hihihhihi...apape pon..next time mesti dapat kalo xdapat arinie..huhu... maaf la..keadaan poket yang xberapa nk basah ney adalah faktot kuat xdapat makan lagi..hihihi.." ibu penah bilang, kalo xde duet jangan nak makan besar sangat.. nanti xde duet susah"

so, pesanan ini aku tetap amalkan..hehehe..sayang ibu kata!


No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...