Followers

Thursday, February 3, 2011

harga melambung lambung!

al kisah nyer adalah td aku nk g beli tiket bus, nk alek seremban la kan..dr pusat bandar sume da sold out then teros la kew larkin.. sume kaunter tiket aku jelajah semata-mata kerana tiket bus da habis! ayoyoyoyo..mati la aku..padan muka aku beli tiket lambat2 lagi..then ade 2 kaunter yang aku jelajah still ade seat tapi nk twu harge bape die tarok;..perghh!!! memang geler2 kentang punyer la kalah mister potato..hahaha..RM 60 hengget..bapak arr,,da macam tiket ulang alik aku jew..tapi xpew, aku pergi plak kat next kaunter, tanye2 akak uh still ade jugak tapi xbanyak la ade 3 seat je lg..pergh!! yang ney harge pon lebih kurang sama la.. cmne ney?? aku discuss ngn ayah..then ayah kata, redha jela da memang harge naek mentang2 cuti raya.. amek untung la! aku pon set jela! ( duet tiket along bagi kite bedal jela) 

aku pon berurusan la face to face dengan akak uh, siap mntx seat sorang lagi uh..nampak KEDEMANDINGAN aku??ahahhaha,.ade aku kesah? kite bayar kan..terpakse la! so, finally aku adalah JUARA!! hahahah..dapat tiket jugak akhirnyer!! suke2.. ( tapi dalam aty, kan best kalo tiket xde teros boleh soh family antakan..hahhaha)  sempat2 gak akak uh cakap "cantek lens" wowooww!!!! nampak kew??hahahha.... meletoopp mak gitu!! kah3.. ok,, enuf ok.. ney tiket adek nti ari sabtu pukol 10 pg ..nti sabtu pagi datang kaunter dulu k..

unbelieved it! akak uh promote lens plak kat aku..hahahha..siap bagi num fon kalo2 aku nk jual o beli kat die..hahaha..memang hebat la akak ney..bole buat 2 bisnes dalam 1 mase..wa salute!!!! hahaha.. disebab kan aku pakai lens akak uh bagi harge tiket murah..hahaha.. kurang rm10..ok la kan..berbaloi2!!!
 SEREMBAN! HERE I COME!!!!

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...