Followers

Thursday, February 10, 2011

encek gemok kesayangan

entry ney adalah perasaan bersalah aku terhadap encek gemok aku..sebab nye maybe beliou sudah terase sikit ngan aku.yelar aku selalu panggil beliou encek gemok..hehehe..tapi sume uh rekaan semata-mata jew..xde kene mengena ngan encek gemok yang bukan gemok uh..alah...aku saje jew letak nama die cm2..sampai nama kat contact phone pon cm2..hehhe..gurau-gurau jew la sayang..xde maksod pape pon.. 
oleh sebab ney la encek gemok tanye kat aku 

encek gemok : kalo b gemok, boroi, x hensem u xnk la cm2??
aku : eh, bukan cam 2 la..
encek gemok : hmm..nanti kalo b da xde selera makan kurus la..sampai 1 tahap b da xde selera u dapat la laki  kurus..
aku : sentap sekejap...
encek gemok : hmm..manusia kadang2ade thap selera makan terbuka dan tahap selera makan tertutup..
aku : ehhhmmm...i x maksodkan pape pon..juz panggil u cm2 jew..
                      

nampak nyer encek gemok sedikit tacing..tapi aku da try explain kat beliou yang aku just gurau jew..n beliou paham..huhhh..kwounx nak tahu x 1 fakta bahawa lelaki gemok lebih setia berbanding lelaki kurus??..ehmm..maybe lelaki kurus pk dowunx banyak aset yang dapat cairkan perempoan than lelaki gemok..tapi yang perempuan cari skunx adalah kesetiaan dan keikhlasan dalam sesuatu hubungan..ok...


encek gemok??nama jew gemok tapi u x gemok la sayang..hihihiihi

sorry la kalo i da buat b terase ok..' b x gemok pon', cume b boroi sikit jew..hehehehe..

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...