Followers

Friday, February 4, 2011

giler dan keinginan

                

ape pulak title entry aku arinie kan..ahahha..actually, skunx ney aku teringin nk belajar make up plak..entah kenape entah,,meroyan kot! hahaha..xpenah2 plak nk belajar uh sume kalo ade pon tengok2 cm2 jew and try buat sendiri tapi yang basic jela..pakai compaq powder, mascara xpon dengan eye liner..uh jela yang aku reti pon..nama aku nk buat transformation dr make up uh memang x la..hahaha.. xreti la..lagipon aku jarang ank make up2 ney bile kuar.. lagipon encek gemok aku xkesah. die lagi suka aku natural jew.hehehe.. selekeh pon x pew ke b??hahahha...

so, ini ari aku telah mengajak diri aku untuk tengok tutorial2 cara-cara nk make up.. tapi basically aku cume tengok tutorial natural make up jew..x berapa suke dalam make up2 yang over..hahahah..aku lagi suka simple n natural jew..jadi diri sendiri kata.. tapi nak kena berlajar jugak about make up ney..mane tahu nanti keje kew pew sume nak kne pandai jugak kan.. kalo kawen lagi la..kalo kawen lagi nanti lagi penting..kalo selekeh and serabai jew laki pon lari x berselera nak tengok kite..hahahaha... sama like us la, kalo tengok laki selekeh confirm2 reject kan..

you tube adalah sasaran aku untuk berlajar sikit demi sikit about make up world! memang world la..hihhi..barang-barang mesti la kita kena adakan supaya kita dapat berlajar..xpayah la nk brand2 sangat barang- barang cm2..yang ala-ala pon ok even murah asalkan kita pandai guna and praktikan..sume nyer depends kat diri kite jugak..saya berlajar make up!!! heheheh..hoorayy..

kalo kowunx nk berlajar sekali meh la singgah2!!

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...