Followers

Monday, February 14, 2011

bermandikan ujan.




hari pertama,kami bermandikan ujan tatkala nk g kew kl..aduhh! basah kuyup aku di buat nyer..da sampai ampang boleh plak ujan lebat gler...memang confirm2 la lecun sume nyer...da macam orang mandi plak uh. tahu la kat ostel aku xde air tapi xyah la nak mandi kan aku dengan cara keji cam 2..alahaii..aku xperlukan sume uh..sebab nyr?aku da mandi lah wahai sang hujan...terima kasih atas air yang awk berikan uh yer.. 

lagi membengang kan aku adalah, encek gemok boleh slumber cakap cmnie
" ala,,hujan air jew.apela sangat kan "
aishhh..geram nyer aku..memang la hujan uh air kalo hujan batu aku memang lari da..adeyh mamat sowang ney..hehehe... seb baek la sayang kalo x da lame aku hempuk die tau..

hari kedua, jalan-jalan kat jalan tar,.usha2 shawl kan..tp hanya mampu usha jela..sebab nyr poket xberapa nak basah la..huhuhu...nampak x?? so,jalan punyer jalan sampai satu time encek gemok cakap.

encek gemok : hmmm...nak jalan mana lagi ney??ade lagi nak carik?
aku : aihh...hmm..xde kot...xd duet buat sakit aty jew..
encek gemok : hmm..i sakit pinggang la..haus plak uh...
aku : aikhh??? macam orang tua la u ney..
encek gemok : yelar2...

after jalan tar, encek gemok ajak tengok movie plak..alahai,..nk tengok cter ape ekh??aku usha2 yang ade cter cina jew..ape kes??mentang2 la taun baru cina..so, as usual aku yang kena decide nk pegi mana kan..then, aku decide nak g pv jew..da lama x singgah kat c2 kan.beliou pon setuju jela..yang penting aku yang  bagi guide way nyer..huhuhu...

cari la parking buah aty die uh..cari punye cari finally jumpa..round-round kat pv then g la gsc nak tgok movie ape kan..macam yang aku cakap cter cina berlambak..so, aku line up engat nk beli la cter "sini ada hantu" entah cter ape la kan..layan kan jew..  da sampai counter nak mntx la couple seat kan tapi sedih xde plak...because of that, encek gemok xnk tgok..nk g tgok kat tempat laen plak..mne nk cekau tiket petang2 n ari pon nk ujan da..aduhh!! memang angin la aku kan..penat beratur tapi x jadi..abeh aku merajok!! lastly, beliou plak g beli..tahu aku majok la uh..hahahah

abeh jew cter teros gerak alek..paling sedih tengok helmet dah takung air..aikhh!! siap boleh perah lagi span kat dalam helmet uh...eeee!!! nak buat cmne..hujan kan rahmat dari allah..redha jela..kami pon balik la dengan helmet lecun uh...sob3

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...