Followers

Monday, October 11, 2010

jatuh cinta lagi~~


aku mula admire pada seseorang ini..aduh!! mao cair hati ney bler terpandang pada nyer..ibarat cinta pandamg pertama la orang kata kan.. ENCEK DOMO!! aku mao kan dri mu...bler nk dapat anda ney???? anda x jatuh cinta kat sy kew?? aku mampu jage encek domo lagi baek tau... marilah ke mari encek domo.....hehehehe..poyo sudah!! ney la penangan cinta encek domo..maaf la encek apies..penangan cinta encek domo lagi hebat la dr u..huhuhu..jgn jeles ok!! 
so,,,secara tidak sengaja semalam aku terserempak ngn encek domo!!!! aduhh!! bergetar rase aty ney...tapi ape kan daya aku cume mampu melihat drimu serta menyentuhmu yang empuk itu...tetapi tidak mampu mengangkut drimu pulang bersama!! hahahaha.... ini adalah kerana drimu dijual agak mahal di kedai tersebut...belom mampu lagi rase nyer dri ini nk membeli muh..maapkan aku encek domo... tapi xpe ok..aku akan cuba menabung dr saat ini... SEHENGGET sehari ckop la kn..kmpl cket2 lme2 byk la kn,..

 sya admire awk even awk nk jadi singer pon...


saya nk hug awk!! xoxo


encek domo tunggu sy ok!! sy akan datang menyelamatkan awk as soon  as possible....


p/s: hope ade owg yang baek aty nk bagi kan..hek2

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...