Followers

Friday, October 29, 2010

saya nak tengok ini~~

arinie sangat bosan..ini adalah kerana saya terpakse mengurung kan diri saya selama semgu di bilik berantai ini untuk MEMERAH OTAK bersempena "study weeks"... ohhhh!!! men!!!! I can't stand all dis happen to me..yang lagi mengeramkan saya adalah...roomates saya telah meninggalkan saya keseorangan di sini... mereka telah membawa diri untuk bershopping@window shopping..hehehhe...dan juga menayangkan diri mereka di sebuah panggung wayang sekitar malaysia... WINOD,CHOT DAN WANIE!!!! SAYA TENGAH MARAH NEY!!! Awk sume nmpak x perubahan sya???hehehehehe..drpada seorang yang lemah lembut kepada seorang yang terlampau maran ney??hak3..(oppps!! ok x kalo sy cbe untuk perasan di sini??) kawan2,,,saya pon nk tgok monvie jugakla...tapi???? paham2 jela... saya nk tgok cter ney!!


ha..cter ney la kwn...nasi lemak 50 sen uh..


aduhhh!!! bler la nk dapat tgok ney??? alamat nyer tgok cd jela kan...tension!!! shariena...engat cket awk uh nk exam yer... exam kew movie???? movie uh xkua exam yer...alahai!!!!!!!!! tpi saya nk tgok jugak...plishhhhh.....nk mst sakit aty bler mereka2 uh alek dengan girang nyer MENYENORYKAN sinopsis filem terbabit..arggghhhh!!!!!!! 

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...