Followers

Thursday, October 21, 2010

bebanan sebagai student

Ehem2!! mase yang di tunggu2 telah pon tibe gi garisan penamat...aku terpakse menghabiskan cuti2 ku yang indah ini untuk mengadap NOTES ABANG QUSRO yang boleh tahan banyak nyer..alahai pharmacology..kalo ko tuleh dalam notes uh pendek2 xpew jugak..ney x..ko copy paste jew ayt wiki uh..adeyh!!! sakit kpale otak aku tau..dala ko ajar pon sepatah haram aku xpaham..abeh2 aku tidow dalam kelas ko uh..lagi bgos kan...da nak exam aku yang sakit..alahai QUSRO lagi... kenapa ko x switch jew ngan ABANG PASHA??? die aja lagi aku paham tau... sedap cket mata aku ney memandang..sejuk aty aku tau!! kalo ko.dusss!dushhh!!!dushhh!! cm kne tumbukkan hebat kat kepala aku ney...lagi2 bler ko kata aku bercakap time ko ngajar kan...xkan la nk cakap cket pon xbole???bukan nyer aku ngumpat ko pon!! aku engat lagi ayat ko yang buat aku geli aty tau... ske cakap ayat yang same tiap kali kelas.. antara ayat nyer???? Dala cakap ngn sleng india die uh..perghh!! pekat gler babs!! Yang slalo menjadi ikot sleng die adalah CHOT!!

·         "if you not interested with my class u can go out from my class"
·         "what are you talking about? wanna share with me??"
·         "why are you laughing?? i'm scolding you!!!"
·         “Don’t irritate me!!! “



So, disebabkan exam yang around corner ney..terpakse arr pulun abeh bek tok pharmaco..cz pharmaco sem ney perghhh!!! Dahsyat..4CERDIT HOURS SIAKKKKK!!!!!! Botak kepala aku pk hal uh ok…kalo pharmaco down abeh la pointer aku tuwon macam lift yang putus tali..hak3…BAHAYA!! TKOT!!!! NERVOUS!!! GIGIL!!! DUPDAPDUPDAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gigil lutut wa cakap lu…dala nak apply sponsor pasnie!! HELP! HELP! HELP! Macam mati lemas plak kan..xpenah aku rase sakit pecah pale cmnie..topik2 nyer pon boleh tahan tough kot… nak xnk sakan la aku study…



note pharmaco memang membunuh!!


mulakan operasi bersama notes2..alangkah nikmat nyer!!




kerajinan bermula..ok!! sy study?? UNBELIEVABLE


Pharmaco jew bawu sentuh..yang len amacam????adeyhh!!!!!sakit3!!! xpew2 cery,,pelan2 kayuh!!! Chaiyok3!! (konon nk motivate diri la kan,padahal kaki da gigil..hak3) 2 la sape soh study last minutes kan da payah..tapi uh la diri aku..dr sekolah sampai la skunx.. memang suka crik nahas… nk buat camno??den pon xtahu lah..redha+usaha… so,,selagi de mase ney..aku tetap work hard+study smart!!! 
Kawan2!!! Kita boleh…hahahahaha

Hopefully,I will successful….amin!!!

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...