Followers

Sunday, October 31, 2010

domokun bertukar selipar

da 2 ari gado ngn encek hafiz...entah bler boleh baek ekh b???penat la b... xde mood nk gado ini ari la..so,petang td text2 pon gado lagi..then ,, tibe2 encek hafiz ney cakap 'sat g b datang sane'..aku punyer tersentak!! what???!!! datang cnie nk bt pew?? melaka uh jaoh kot semata2 nk datang anta i makanan??( p/s: padahal xla jaoh mne pon kn,,2jam jew pon..) i da boleh g sndr kot..yang sal ari2 uh bengang sebab memang u ade kt cnie kn...uh yang nk marah cket..hehehehe.. macam2 helah aku bagi hope encek hafiz ney xjadi datang..tapi die da otw plak..aduhh!! aku plak yang dupdapdupdap!!!!!! mati aku...nk cakap ape ngn die uh? dala..arinie rase cm xberapa nk sehat jew..lantakkan!!!

encek hafiz ney kira cm tersentap la ngn aku kan..yang xnk jmpe die uh..hahaha..padahal aty ney nk sangat jmpe die..rindu kot! <3 <3 <3 hehehhee.. so..die pon buat la aayt tacing..konon2 nk bg aku cair la uh..huhuhuh

h : b ade nk bagi sumthing ney... b otw g sane
c : ha??? i xnk jmpe u la...
h : kalo xnk jmpe b xpela..t b bli kan nasi goreng ayam..n tinggalkan kt pak guard..
c : i xde kt cnie la (padahal tengah terperok dalam bilik jew)
h : xpela kalo cm2..nti bler u da alek u amek la..
c : i xalek la...
h : xpew..biarkan kat pak guard uh sampai basi...
c : (aduuhh!!!mamat ney..xreti mengalah kew..ayat apew aku nk gune lagi..)gerutu dalam aty..

so,,around pkol 4 cm2 kot...encek hafiz text ckap da order kan aku nasi goreng ayam...aku xnk la makan nasi,...xde makanan lagi besh kew nk bagi? bkn slalo demand kan b..(tp aku tahu,die blm order pon,,saje nk gertak aku..huhhuh) then,,,pujok punyer pujok,,last2 aku mintx mcd...yummyumm!!! ha,,kan berselera cket aku nk makan..hahahahah.. encek hafiz datang pick up aku n twos g mcd..take away jew pon..cz aku se die ney macam rush semcm jew..mesti de plan pape..tapi xkesahla..asalkan dapat mcd..thnx b!!

rupe nyer,,,bnde sumthing yang die nk bg uh sebenar nyer,,,,,,,jeng3!!!!!






ha..ney la bende yang sumthing sangat uh,...kire nk suprise la,..padahal xpon...
encek domo sy xdapat di pelok la..tapi kaki yang dapat sarong..aduhh!!




kan cantek kalo awk sy dapat pelok...


b...kwn2 saya panggil encek domo ney SELIPAR GERGASI...Shiannnn die kan..even awk gergasi tapi awk tetap chomel ok...

B......thnx for that gift ok...nti bagi domokun yang boleh pelok ekh...
i <3 u sayang!!!!

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...