Followers

Tuesday, November 2, 2010

MISS.BROS

actually arini da xtwu pew nk update blog pasal ape..tp bler belek2 picture kt folder ney..aku terhmpe plak pix sal bnde alah ney..so..xlaen da xbukan..aku nk mngemol sal bnde lah BROS la.. seekor botol air yang menjadi kegilaan ramai...termasuklah aku dan kwn2 ku ini..hahahhaha..  botol air ney banyak gler colour ok..macam2 pattern..bak kata trade mark die kt ats u..perghhh!!! aku memang ske bab kaler ney.. for that case la,, aty aku ney mengkhianati skit la.... nk jugak ade bros mcm kwn2 sy..sbab nyer adalah selama ney aku ngade2 nk gne botol ney ha..kt bwh ney... harge pon lebih kurang jew...



miss nike yang ku puja,,,heheheheehe...

banyak gak kelebihan dr bros ney..macam2 volume air kite boleh choose..so,,attract aku lagi uh..cz aku adalah seorang yang amat banyak minum air..huhuhu..miss nike uh cume 750ml jew..aku nk up lagi supaya bergelen2 air aku minum sehari..hahahaha..bgos untuk kesihatan yer..amalkan la selalo....yang lagi besh nyer bros ney jugak eco-friendly ang unique.. btol yang lame jgn di buang tp kita boleh tukar dapat botol yang bwu dengan  m'dapatkan  20%.30% up 50% kalo ade btol bros yang lme...wahh!! aku da promote bros ney... leh la jd promoter bertauliah bros kan...$$$$$$$!!! 

time g popular kat jusco cheras ari2 la..aty ney berbunga2 nk kan bros uh..tapi malang nyer $$$$ agak kekeringan dan kami hanya mampu melihat..wink3!!!


min paling shiann..da ciap2 pilih engat nk bli tp tup2 letak alek..sbb nyer $$$$$


antara botol2 bros??? mne aku pnyer?



chot cume eksen jew tp xnk pon beli..



make sure ouls pon ade 1 ok...



No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...