Followers

Monday, November 29, 2010

tahniah!!!! tahniah!! tahniah!!!

tahniah!! congrats!!! fulamak!!! hebat2!!! pe lagi perkataan yang dapat menggambarkan statement yang bakal aq coretkan ney??? hihihihihih.. ini adalah bersempena dengan perlantikkan baru VICE PRESIDENT untuk SPECIAL SEM 3 ney... yang amat terbaek & melawakkan adalah buddies aq iaitu WINOD berjaya memenangi dominasi untuk jawatan tersebut!!! perghhh!! giler kentang winod... tabikkk sppppprrrrrriinggg!!!!  afta dis da xdapat la kite nk tuang kelas selalu..hikhikhik!!! naseb awk la winod... 2 bln jew kn!! saba yer kwn!!! jadi la vice yang terbagos di pasaran cohort 5 ok...

yang lagi hebat adalah..partner awk la winod!! ayahman pawang!!! jangan awk jadi mereng ngn die suda tau... khidmat kowunx berdua amat di perlukan sem ney ok.... work hard & success ok dear frenz!!!! so,,,dengan bangge nyer winod telah mengambil alih jawatan tersebut dr fiza @ kodeang!!! 

Pas uh winod siap pesan,, PASNIE KAWAN2 JANGAN ADE SOWUNK PON YANG ADE PEGANG JAWATAN TAU!! (ini adalah kerana,, susah untuk menghilangkan diri ketika xnk datang kelas) ..aahhahaha...ye!!! vice kami menurut arahan!!


GO WINOD!! U GO GIRL!!!! GO GORGON!!!!

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...