Followers

Wednesday, December 1, 2010

gurls day out~PART 1

semalam punyer cerita kini di mulakan iaitu,, kami seramai 4 orang wanita ayu telah menerjah ke THE MINES untuk menceriakan ari selasa kami dan juga bersempena dengan becoming burfday celebration untuk cik saidatul nafisah @chot yang ke 20th.. hanya mampu ke mines kerana ketiadaan dan juga kekeringn poket seluar masing2..heheheheh... (xpela kawan,,, at least dapat jugak kite kua dr mantin even for a while rite) 

so, ari yang ala2 ado jew uh kami starting dengan makan kat CARL'S JUNIOR!!pwot time uh memang da pedih glerRR!!! memang bagi kosng thap maksimum semata2 nk makan yang xde kat mantin..alahaiii!!! nk xnk kena gak tahan.. berpinor pwot aq..bergendang,, berkompang sume ade!! macam2 lagu da pwot aq maenkan...perghhh!! hebat kan... time makan xengat dunie..ha!! amek ko... burger ko beso!!


come to us baby!! burger kami!!!! lapo2!! yumyum


muka bahagia dapat makanan



kami sedia untuk memulakan proses hadaman makanan tersebut...


makan suda?? jom p men boling!!! cepat2.....!!! harus bergerak pantas... sambil2 berjalan makan laju melilau tgok sale!! skunx da YEAR END SALE!!!!!! arggghhhhhhh!!! xboleh tahan la kwn cmnie...kenape la poket ney asyek bocor jew...hahahahah... 

sampai2 jew..tempat boling uh penuh plak..so,,terpakse la line up tok tunggu turn.. da dapat jew..serbu!!!!


balingan seorang striker??



hampir berjaya?



make a choice??? LBS bpe jew kitorg pkai??



saya suke men boling!



games score??? saya juara 2nd game..hehehehe

min xmampu meneroskan misi untuk bermen 2nd game..hehehehe.. kami tetap berusaha dengan jaya nyer!

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...