Followers

Sunday, December 12, 2010

ragam si penumpang!

so,,setelah 4 ari 3 malam bersantai + berkubang di umah kazen ku, akhir nyer petang tadi aku terpakse pulang ke ostel dengan berhemah nyer..alahaiiii!! xske nyer la nk ngadap ari2 kat koleh..lemas!! (Sambil2 ternyanyi lagu lemas -ruffeage) hehehehhehe.. nk xnk terpakse jugak la gagah kan kaki aku ney alek.. dengan susah payah nyer aku bersesak lam kat KLSENTRAL..huhuhuhu.ramai gler owg kat c2..al maklum la ari minggu kan!! perghhhh!!! layan kan jela...

sampai jew aku teros la beli tiket tren n withdram duet cket..macam ado jew kan?? buat2 ado jela duet uh kan!! aduhhh!! kelemasan poket nampak nyer skunx ney ape bole buat kan!! tengah bulan kata???hahahah..macam keje jew la aku ney..nyampah!!! heheheh..jgn mara ekh.. aku tengok boarding time tren uh pkol 5.57 time kat tgn aku da pon jejak pkol 5.50pm..fuuhhh!! dengan sepantas kilat aku menepis owg2 kat c2 semata-mata nk keje boarding time tren aku..ahahahha..( gler geli boarding time padahal nek tren jew..hehehehe..) 


ney la public transport yang banyak berjasa ok!



berasak2 owg nk nek tren sebab nk berebut seat! hahaha..btol keW?

at last kekecohkan aku bebaloi ok..aku dapat seat untuk duduk.!!! xla penat aku nk berdiri sepanjang masekan..hihihi.. i like!!!! then,, cter nk start ney,.... aku dudok la dalam koc wanita, wanita sahaja sepanjang masa ..cewahhh!!! tapi adela makhluk tuhan paling bingai ney xpaham2 bahase plak kan...nk jugak menyelit dalam koc tuh..padahal da terpaparkan & diberitahu kot temapt uh kahs untuk WANITA SAHAJA!! tapi ade jgk yang xpaham bahase.. aduhh!! 
"abang! da xkenal jantina kew??? kew abang ney xpaham bahase melayu ??? xpon abang ney saje buat xpaham???" 



abang2 sekalian,, ney logo yang patut dipahat dalam kepala tau!

geram nyer la aku!! kesiaan la cket kat kaum wanita yang lemah lagi tulus murni ney....hihihhi!!! sampai plak kat stesen mid ramai la yang twon nk masok kan.. nk di mula kan cter adelah sepasang pasangan suami isteri ney masok.. dala, cik abang die uh xkenal jantina then, boleh plak memekak yang woki toki die uh..ngumpat yang macam2!! aduhhh!!! aku ngan makcik sebelah cume senyum xikhlas jela ngan cik abang uh kan.. dala mengata "aku bayar nk duduk tapi dapat nyer berdiri plak, tren lambat macam kura-kura la, ramai owg dalam tren la then nk mengata tren ney xbagos" 

perghhh!! gler melampau kan pakcik ney!!! isyhhh!! hangin aku...kalo da macam uh yang pakcik nek tren kenape??? g la bwk kete sendiri..kan senang! xpayah nk merunggut kan..selesa lagi!! at least negara kita ada public transport yang dapat tolong rakyat tau,..bukan sume rakyat kita mampu nk berkereta pew sume..muhasabah la diri cket pakcik oiiii!!! kita kan RAKYAT MALAYSIA...

dengan perangai2 budak2 yang baru nak up..ngan macam2 style..nek pelik aku tengok kan..haiisssyhh!!! pape pon jangan lupa cara ketimuran kita sudah la kan... ney la malaysia yang mempunyai pelbagai bangse,agama,kaum



1 MALAYSIA KATA!!!

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...