Followers

Tuesday, October 12, 2010

that i missing u~~

rase cm da rindu family yang kt jb uh sgt2 la..ibu,,,,angah nk alek!!! rindu sgt2 ney.. aduh..menanggung rindu yang da bergunung tinggi ney padahal bwu 2mgu xalek..hak3..tapi xpew..jumaat o sbtu ney alek jugak..huhuhu..semgu lagi al maklum la cuti kan..bly la berkepit ngan ibu ari2..heheheh (aku xmanje ok..sje nk gedix)... nanti alek umah nk makan puas2...smpan stock byk2 untuk beberapa mgu kat ostel nti..hek2..cnfrm menambahkan kalori btoi aku ney.. kata nk diet kan?? mungkinkah terjadi diet aku ney?? ehem3.... btw... aku rindu umah... nk men2 ngn adek aq!! aleeya nti blnje angah mcd ok..perghh!!! macam la adek aku uh ade duet kan.... layankan!!! aku rindu family yang beribu batu jauh nyer uh!!!!

encek shahli's family!!


die menceriakan ary2 kami even mulot nyer sangat kecoh ok~~


ibu saya tetap yang TERBAEK!! iluvmom

so....blog ney menonjolkan aku sangat kerinduan saat2 bersama family!! mao balek skunx la!! help........

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...