Followers

Thursday, September 30, 2010

student KPJ tapi ke KLINIK KESIHATAN



demam blom kebah lagi tapi da macam2 penyakit len yang datang ney...

complete..tension aku!!! xske sume ney.aku nk kembali kepada normal..kalo batok skt pwot aku di buat nyer..xtahan beb!! yang lubang ney asyek nk sokksek sokskek,,adoyai!! asyek nk meleleh jew .... so,, di sebabkan sakit jaoh dr ibu..aku cam biase la terpkase nk col ibu untuk luahkan yang aku ney sakit n need her now..konon tacing la kan!!hahahahha.... sampai meleleh mutiara Aku tatkal col ibu tadi..adeyh!! so,cmlm lab petang agak penat la di situ yerk...ape kan daya menjalankan tugas sebagai student..p/s kata nk jadi pelajar contoh.hak3 ...konon la kan!! mintax2 menjadi la kan!! AMIN!!!! Pada ari2 jugak la aku gado2 manje ngan buah aty aku..hak3..selisih paham cket la..kuat tacing..al maklum la... tapi UNSANGKARABLE die text nk datang amek aku kt kolej..perghh!!! unbelieveable engat marah lagi kat aku,,,hehehehhe... dalam aty berbunga2 cz xyah penat2 nk tunggu bus berjam2 kan n macam paham2 jew aku tengah xlarat kan...heheheh.. dapat la balek umah dengan awal nyer kan..tapi sangkaan ku meleset,,, nk twu np??? cik abang uh nk bawak aku g klinik plak..adoyai!! ini yang den lomah ney ha....aseehhh!! tertipu aku rupe nyer??!!! apela naseb ney...

hafiz : i nk bawak u g klinik ney...
aku : ha??? xnk la..nk bt ape??
hafiz : aihh...g klinik pon tanye nk buat ape kew???
aku: eeee!!!  xnk la...kt umah da ade ubat...
hafiz : xde2..u nk g klinik biase o klinik kesihatan??
aku : i xnk!!!!!! kita balek ostel jela...i da xlarat ney...
hafiz : jawapan untuk soklan u ade 2 jew ok..
aku : eeee...kn i ckp i xnk..i xnk la...x pham kew?? (konon nk marah la kan)
hafiz : (die buat xlayan jew)



then, cik abang ney slumber jew amek keputusan sndr bawak aku  KLINIK KESIHATAN SEREMBAN,, ha angkut skali ngan si echa uh,,hahahah...echa da jadi pembelot!! die boleh sokong cik abang uh,,adoyai!! aku pon xleh nk cakap ape la kan..terpakse ok jew cik abang ney ..eeee!! dalam aty geram tuhan jela yang twu kan... sampai je kt c2 aku da xtwu nk buat ape.. masalah nyer da la xpenah g klinik kerajaan..adoiii! bukan nk demand tapi da keje ayah ade tanggung klinik swasta ape lagi kan..  aku pon tanye la..

aku : b..cmne ney??? i xreti la...
hafiz : lahhh...i pon xreti la.. g jela kt kaunter 2 tnye..
aku  : eeee....!!!!leceh tau x..


leceh2...kne isi form la, amek nombor, kne check, berator bayar rm1, jmpe doctor plak n bwu dapat ubat... slalo ibu yang buat sume ney..hahaha..kantoi suda!! xpela..redha jela kan.. ney la peluang rakyat untuk tidak membazir..hak3..  aku pon ikot jela arahan kan..g la bayar dulu..then, makcik kt kaunter ney pon tnye

makcik itu : dari mana ney dek?
aku : dari KPJ KOLEJ...
makcik itu : aihhh( dengan heran nyer ) nape datang KK??
aku : aihhh (aku xleh datang kew? aku pon rakyat m'sia juga bagla pon..gerutus dalam aty ney)...eehhh,,xdela makcik..KPJ xtanggung outpatient la...heheheh..aduhh..malu aku..
makcik itu : ouhhh...ok dek..student kan?? RM1 yer....



makcik..sy da bayar ok..




destinasi seteros nyer adalah ke blik2 untuk ketemu doctor..heheheh...macam2 la di tnye yer..aku pon jwb la...last2, die cume bagi ubat..adoyai!!! time kaseh la doctor yer.. pegi la kat pharmacy amek ubat,,then yang paling menyakit kan aty aku ney..pakcik yang dispense uh pon tnye bnde yang same..aduh!! tension!! next soklan xde kew???hak3...
  • tab pcm
  • thymol gargle
  • syrup benadryl



2 la pengajaran nyer..knpe KPJ xnk sediakan services untuk outpatient..kan senang edop student2 die..adoyaii!!!!

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...