Followers

Friday, September 3, 2010

kawan, maapkan saya

semalam ari yang amat malang bagi diriku kerana aku mengalami diarrhea la plak kan,,,dala tengah posting..aduhh!!! berkali2 ulang alik kt toilet uh...sampai rase cm nk dok bertafakur jew dalam toilet uh... so, akibat sakit perot yang xdapat di bendung, aq mengambil keputusan untuk pulang dan sejurus selepas itu kew klinik untuk mendapatkan rawatan sewajar nyer..... macam2 hal la pwot ney...bikin panas jew.. ney mst salah makan.... redha jela.. macam da aku lakukan untuk menstabil kan perot ney, tapi x berfungsi langsung...maken menjadi2 lagi adela...perghh!!! last decision : berangkat pulang la...
* telefon ibu tok pick up aq kt ospital ney *
tapi bukan aku jew kena penyakit ney,, winod ngan echa juga turut join de club... dowunx pon kuar masok toilet..bapak kecian kt kitorg ney kan.... xsenang nk buat keje kalo da cmnie gaya nyer...

aku : kak ros (preceptor),,, kalo saya nk alek n g klinik bole???
kak ros : bole, pergi la...
aku : tapi kalo saya MC kena ganti gak kew???
kak ros : ouuhh!! jap nti saya tanyer...
aku : ok kak ros...

* sejurus selepas menunggu, jawapan nyer adalah :*

kak ros : ehh,, nape xalek lagi ney???
aku : kalo saya MC kene ganti kew??
kak ros : eh,, xla..xkan la MC pon kene ganti..melampau la tuh kn...
aku : ouhhh!!! heheheh...ok....

*dengan bahagia nyer,, padahal takot kena ganti cuti..hahahah*

so, dengan senang aty nyer pulang ..tapi padahal perot ney bergolak2.....before alek sempat la jmpe winod dan chot... inform yang aku nk alek umah...xtahan sangat da... kemudian nyer teros la ke klinik dan berita gembira dapat MC 2 ARI..yeyeyey!!!!!  
demam plak melanda diri ney..aduhh!!! letih la cmnie.. then pagi td winod text aku n btwu aq da btwu ka ros kew aq MC ...aduhh!!! dengan segera aq telepon tapi xdapat reach la..so, aq text jela... kak ros engat aq lenkali inform n soh bwk MC uh sok..alhamdulilah...ok!!
tapi rase xsedap aty nyer winod cter dowunx kena marah pagi tadi ngan kak ros n another preceptor yang bengong masok campor... sebab nyer :
  • pasal aq yang xinform MC uh la..
  • preceptor bengong uh ckap dowunx xbt kje
  • lepak2 la...
  • etc *winod xabeh cter lagi *
b'cz of that, aq rase serba salah sangat kat kawan2 aq,... sebab aq dowunx kena marah..aduhh!!! sorry yer kawan2.. saya betol2 xsengaja.. saya terlupa yang kite sume ade num fon kak ros...maapkan saya!!!!????? winod da btwu td yang die nk alek n xnk posting cnie lagi,,, nod.. saya pon same,,, cmne nk bt kje kalo prescription yang kite nak bt dowunx tarek2 xkc bt..xkan la nk berebut ngan mak cik2 uh... pk la cket...kami da sem3 la... tapi ade gak makcik2 PA yang ok...tapi sowg dua jew,... xsyok nyer kat cnie!!!! xmo da g cnie...
kawan2, sya mintx maap banyak2 yer...kalo xsebab saya mst kawan2 xkena marah kan,,,,=(

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...