Followers

Tuesday, September 28, 2010

movie entry~

last sunday,, kua tgok movie..da malam kan..so men bedal jela cter pew pon..so, buah aty aku ney berator la beli la tiket...aku malas nk layan da,,cz time uh mata ney da mula kan operasi die..paham2 jela kn..(mase untuk tidow la ape lagi kn) so before uh die pon tnye la....

hafiz : u nk tgok cter ape??
aku : entah,, tgok jela cter ape yang ade lg..
hafiz : hmmm... (diam seribu bahasa, n tgok time da 9.50pm)., kte tgok MAGIKA jela sempat lagi ney even movie da start 5 minit..
aku : ehmm..ok...layan kan aje..so,nk xnk kena la tgok magika

so, buah aty aku ney pon berator la kan..punye la lama kt c2..macam jam kt highway plak..sebab nyer adala beberapa ketul cina ney nk beli tiket tp macam2 hal plak..tahu la nk beli 15 keping tiket kan..tapi xpayah nk lama cm2 skali..aduh..!! saja nk biar muncung aku sedepa...hehehhe..


seat untuk 2 orang..hehehhe





conclude about this film?


dengar cter filem ney cm besh n gempaq kan?? tapi pada aku cter ney biase jew..kenkadang agak poyo la..mmg la musical film kan tapi entah la.. mmg xsyok la..ade scene yang saiful apek uh adela funny kat c2.. tapi bg aku jela..xtahu plak owg len yang tgok kan..depend on individu.. lagu2 dalam ney pon boleh.. maybe ney 1st filem dr KRU ...



kire dalam cter ney mawi (BAD@BADANG) jadi hero la untuk si diana ( AYU) ney. misi untuk selamat kan adek die yang sama2 masok dalam dunia imaginasi nyer.. nk bercinta tapi laen2 dunia kan...hihihihi cume lagu menjadi penyembuh rindu..cewahhh!!!


leeya ngan amani ney plak berebut kan fimie yang hanya mimpi dalam tidow si fimie ney aje..

so...nk bagi bape rate ekh?? maybe 3 jew kot... tapi layan kan jela eh....


No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...