Followers

Sunday, September 26, 2010

johor-mantin?

hari ini merupakan hari untuk aku pulang ke sangkar iaitu ke HOSTEL SRI JASMIN (MANTIN)..ohhhh!!! i misshh that..and 1 more thing i mish kolej ok..da lama x mengadu naseb ngan kolej..hak3..poyo di situ!! (ini adalah kerana posting kali ini tidak menyeronok kan..p/s aku xmo posting ke c2 lagi). so, aku pulang di hantar oleh family tercinta..kami bergerak melunsuri jalan raya semalam petang selepas sahaja aku abeh keje for de last day ok..gudbye johor!!! hahahahah.. akibat kepenatan berkerja jadi aku hanya mampu tidow sepanjang perjalanan.. agak2 nyer kalo ade lembu melintas pon aku x sedar..huhhuhu...btol2 berkeje konon nyer ney..alahai!! 
sampai sahaja di mantin...aku memulakan keje memunggah barang2 yang ade..tapi agak malang di situ yer,,nk twu knape?? umah aku mak aii..boleh tahan tinggi ok..terletak di tingkat 3 berbangunan 4tingkat..adoyai sengsara la lagi...xpew2..berusaha untuk kuwos la cmnie.
p/s: winod.yasmin,echa marila kte berusaha mengecilkan saiz badan kita ok~~
so,,berhempas pulas la aku bersama ibu dan adek2 ku memulakan langkah ke umah sambil memikul bebanan barang2 aku.. rase2 nyer barang itu sudah ckop sikit aku bawak ok..hahahha.. btol x kawan2??? afta jew sume nyer beres, aku teros kew nilai 3.. ibu lah kata nyer nk bershopping cket.nk beli ape jew kt c2 ekh??pelik2...last2, aku tengok die cume beli tempat gantung tudung jew???alahai...ok fine la ibu..layan~~~hak3
then, teros kew umah ucu kat putrajaya..kalo boleh cepat la sampai cz aku rase battery aku da low sgt..KRITIKAL..kengantokkan melanda la uh..
xsyok nyer kena bangon awl lagi pagi uh..cz ucu ney bzy ngan sukarelawan die..adoii...buzy kalah menterikan.. apakan daya..terpakse la...then, pegi plak ke umah kazen aku kat wangsa maju..anta brg alang aku..lepak jap la kt c2 sementar ank tunggu PERTAMA COMPLEX bukak..al maklum la kitorg gerak pagi sgt ok..hahahha...borak2 jap ngan kazen aku uh..barulah kami bergerak ke tempat yang dinyatakan di ats... ini adalah untuk membeli fon baru untuk adek aku yang bujang uh..tahu kirim jew die ney..tapi xpela,,,asalkan bagi pulus nyer..hehehhe..berjam2 jugak kt c2 ok..cz ktorg sampai kedai xbukak lagi..so terpakse la tunggu... finally, fon da dapat teroslah ke nilai untuk singgah di giant beli barangan cket.. barulah berangkat pulang ke mantin..

admire ngan fon ney dulu tapi xpat beli cz mahal sangat la time uh..hek3

sesi untuk mengemas umah pula bermula ok..huhuhu..mesti lepak ney!!! xpela untuk kemudahan bersama..dapat houzmates baru yang penting lagi gempaq lagi syonok!! huhuhuh... waktu untuk berhempas pulas ketika di kolej adalah study serta datang ke kolej menaiki bus..penasaran lagi!! dala nk dekat final ney..adoi!biler nk dapat kete ney??hak3..perasan lesen kete pon xde kan..tapi angan2 tinggi melangit..huhuhu..xpew2..usaha tangga kejayaan..chaiyok3!!


No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...