Followers

Wednesday, January 26, 2011

safi balqis PERFECT 10.

i'm blogging back!! hehehehe...so, entri arinie about title kat ats uh la..nape??? rase2 cm nk try la product ney..amaccam?? ok kew x?? sebab merasakan muka ney da maken gelap jew.. da macam bontot kuali gelap nyer..padahal kan! hihihihi.. trade mark product ney. 10 manfaat kecantikan untuk kulit cerah sempurna, sekata dan memukau.. wow!! memang memukau aku!! hahahaha.. 

ape kelebihan produk ney..meh kite tengok cket.. ape yang bole aku paham ngn produk ney kan..xkn nk mentibai jew pkai,,kunx xpasal2 kulit sensitive.. xley gune kew kan..so,,
SAFI BALQIS hadir dengan formulasi Perfect 10 dengan 10 manfaat untuk kulit halus, mulus dan cerah sempurna dalam masa 2 minggu! Dirumus dengan teknologi Nano yang mampu mencerah dan menganjalkan kulit, ianya 1000 kali lebih kecil dari partikel mikro untuk serapan yang lebih cepat dan efektif.
Formulasi Nano Biowhite melambatkan proses pigmentasi,mengurangkan kerosakan sel serta mempertingkatkan kelembapan kulit, lantas menjadikan kulit cerah dan bermaya. Rumusan Nano Q10 mampu melawan radikal bebas yang menyebabkan kulit tak bermaya dan bertindak sebagai antioksidan yang menyegarkan kulit dengan mempertingkatkan metabolisma sel sekaligus menjadikan ia lebih elastik, tegang dan sihat.
“SAFI BALQIS – Perfect 1O menampilkan reka bentuk serta fomulasi baru hasil kajian dan kesungguhan yang terus selari dengan kehendak semasa kita. Rangkaian produk SAFI BALQIS mendapat status Halal dari JAKIM dan amat bersesuaian untuk semua wanita muslim yang inginkan kulit lebih cerah dan bermaya.


selain itu, 10 manfaat produk ney?

  1. Memudarkan pigmentasi
  2. Menyamaratakan tona kulit
  3. Melindungi dari sinar UV
  4. Mencerahkan kulit
  5. Melindungi dari radikal bebas
  6. Meningkatkan keelastikan kulit
  7. Menghidratkan kulit
  8. Mengekalkan lembapan
  9. Menghaluskan kulit
  10. Melembutkan kulit




so, ney plak antara jenis produk die la...macam2 ade wow! harge pon effortable la.. function produk ney bole layan la... so, lets try!

3 comments:

  1. selamat mencube!

    kalo having blackhead prob, pake neutrogena pon okeyh ;)

    ReplyDelete
  2. kawan2 ramai yg try kata ok.

    ReplyDelete
  3. eqha : uh aku da penah gne la yunkk

    zoey : ykew??? thnx,.t i try ok

    ReplyDelete

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...