Followers

Friday, January 14, 2011

timing kena betol bang!

entri untuk arinie mesti la about bnde yang jadi semlam kan.. mesti kowunx nk sangat tahu kan..al maklum la da lama betul x mengupdate velog2 aku ney..hehehe..sorry la kawan kesebokan melanda diri ngan exam la, asemen pew sume,,edop sebagai student la katakan..poyo2 membuzykan diri.hahaha..so, cter aku start skunx!!hehehe
semalam lepas jew abeh exam LAN 1004 (pengajian islam) almost maghrib jugak la.nk kne tnggu bus sampai kew ktm nilai lagi pew sume...gedebak gedebuk maghrib kan..then, tren bole plak delay,..aduhh!! dala perot aku tgah kelaparan ney! cepat la sampai...pas2, kat ktm uh ramai gler orang! xtahanla...ini adalah disebabkan cuti tok negeri sembilan ..perghh!! memang terbaik la kn! redha jela...tren suppose sampai 7.18pm tapi batang hidung tren pon aku xnampak..then delay lagi sampai pkol 7.26pm..aduhh!!! sebab tren jew aku terpakse bermusafir kat situ almost 30minutes dengan orang yang ramai gler! sampai jew tren perghhh!!! suprisingly!!! bapak ramai gler!! da pack gler orang kat dalam uh..macam mana aku yang kat luar ney???????? confirm bole masuk kew??? we must work hard la kan..hahahah..bukan maksud aku tolak2 orang kat dalam uh kan tapi soh orang yang kat dalam uh move inside a little bit la kan..keshian la orang yang kat luar ney.. 
thanx god!! aku dapat gak la masuk even betol2 muka aku kat depan pintu uh!! da macam tin sardin lemas da ney! aduhhh!! macam2 bau pon ade...pe bole buat..tahan jela lubang hidung aku ney...balik punyer pasal! kalo x nek tren ney confirm la aku sampai lambat kan..so, normal la kalo tren stop2 n add new passengers..maken lame maken sendat plak..mane tahan weh!! then, tengah2 sedap aku tahan ney, ade plak abang sorang ney nk beramah mesra bersuai kenal plak ngan aku..abang oiii!! kite dalam tren ney bang yer..lemas saya nk jawab soklan2 abang uh..

abang tersebut : awak ney keje kew ???
aku : (soklan yang sama aku kene jawab kalo orang tegur2 ney kan..da biase da..emmmm) xla..kolej la..
abang tersebut : kolej ape yer??
aku : (eleh..tanye macam la tahu??dalam aty jela kan cakap camnie) kpj international college..
abang tersebut : ouhhhh!! amek bahagian ape??? bape lame study?
aku : pharmacy jew..3tahun
abang tersebut : dalam perubatan la ney yer?
aku : a'ah..
abang tersebut : tren ney memang selalu ramai cmnie kew???
aku : agak la..especially time orang alek keja or weekend..
abang tersebut : ouhh!! patot la..saya ney 1st time naek tren..
aku : lahhh!!! heehehehhe
abang tersebut : nak ke mane??? cuti kew?
aku : aihhh..abang ney sebok plak nk tahu...bisik aku la.. emmm..kl sentral jew.. a'ah cuti..
abang tersebut : saya pon nk kew kl sentral..
aku : ouhhhh
abang tersebut : agak2 bape lame lagi nak sampai yer??
aku : aduhh!! (nk soh aku kira kew??) emmmm.. maybe dalam 45 minit kot kalo tren xlambat la..
abang tersebut : aihh?? ykew?? saya dr seremban pkol 6 lebih skunx da nk pkol 8 lebih..emmmm..lambat gak uh...
aku : (aihh abang ney! xpaham bahse kew aku agak jew kalo tren xlambat... ) hanye mampu tersenyum..
 sipu..
abang tersebut : ouhhh...nk jmpe kawan pasnie..
aku : xtnye pon..hahahaha..kata2 aty la kan..

banyak betul tanye nyer! maapla bang!! saya kurang berminat nk jawan soklan2 abang..so, saya jawab yang perlu jew..kalo abang nk banyak tanye, abang g la tanye information counter kew..lagi senang..hehehhe!! nanti plih timing dulu tau bang..tren tengah lemas ngan orang abang xleh amal kan selalu cm2..tapi disebabkan abang 1st time nek tren,..so , saya maapkan la abang yer!
welcome to the tren club!!!

2 comments:

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...