Followers

Wednesday, January 5, 2011

demam tourist.


aduh...coey yer kawan2 sebab da lme x update ini belog..hehehe..akibat kemalasan melanda diri la..tapi arinie saya sudah bangon dari dunia malas dan kembali kew dunia belog dengan cter2 sensasi saya..huhuhuu..so,,cter sensasi n terhangat saya untuk arinie adalah..jeng2,...sabar2~!!! jangan gopoh2 yer kwn2..
semalam pas abeh jew kelas, si echa telah memplankan adegan yg sgt baek g bedal cter TOURIST!!! perghh!!! (padahal xde kelas pon..poyo jew kn..buat penat aku jew bangon pagi..isyhhh!) berhempas pulas la kami kan untuk menjayakan aktiviti sehat kami ini yang da lama x di laksana kan bersama2.. tourist adalah our choose!!!!! i like it!

sebelom masok ke panggung..ape lagi kan..hehehe..




ahli2 kontinjen berjaya!!

dengan perjalanan yang sejaoh mungkin..alahai!! hihihhih...seramai 11 ahli kontinjen bersatu padu dan bersemangat untuk ke panggung wayang..seronok2!!!!  ramai x ahli nyer??cnfrm bole menyerang dan menang!! hahahahaha.... nak tahu x cter ney cmne???
ok2..filem ney bole di katakan adventure, loves, mystery and suspense la juga.tapi bole kene tipu kalo x paham cter btol2.macam we alls.hahaha..shitt!!! cter ney menampilkan angelina jolie and johnney depp..perghh!! memang cnfrm membakar wayang la kan..heheheh..mula2 engat cter cm boring2 jew kan..tapi bler angelina jolie da start join ngan gaya die uh..walaweh!! cter jadi interesting beb!!
cter ney cm la settle kan satu masalah yang elise (angelina jolie) as an agent police yang mencari alexander pearse (johnney depp) yang kira nyer da amek duet sebanyak 774 juta dr seorang jutawan@gangster. dalam cter ney johnny depp melakonkan 2 watak which is alexander pearse and frank tupelo. beliou ney terjebak ngan misi elise yang nk carik kekasih nyer seorang penjahat alexander pearse yang menyebabkan beliou terheret dalam kemelut elise. taktik elise untuk avoid kan diri dari polis beliou telah di suroh oleh alexander untuk menggoda seorang lelaki yang sama tinggi seperti nyer supaya dowunx mengganggap yang lelaki tersebut ialah alexander pearse.


dalam proses penyamaran elise die telah pon jatuh aty dengan frank tupelo. aduhh!! np plak bole jatuh aty kat farank uh!! isyhh!! (mse ney xtwu cter sgt, so wait for the besh moment later) we alls engat frank ney penyebok jew sebab terkejar2 kan elise..yelar, sebab kitrg nk twu  sgt sape alexander uh..heheheh... misi elise agak tergendala la sebabkan frank uh..huhh!! finally.. kami da twu sape alexander pearse..nk twu lebih lanjut ape yang terjadi..kowunx mesti tgok tau!!!!!!!!
tapi pastikan yang kowunx x ditipu tau3!!! hehehehe...have a good movie later k.. so xrugi la berjalan jaoh semata2 nk tgok movie bey..hek2

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...