Followers

Wednesday, June 22, 2011

KL Gangster!

assalamualaikum :)
KL GANGSTER?


padahal minggu lepas aku da g tengok cter ney.
tapi baru sekarang aku nak update..
mesti da agak basi cter ney kan???
tapi apa de hal...ade aku kesah???
hahahhaha..

KL GANGSTER..ramai orang bagi feedback baeeekkkk punyerrrrr!
aku n the geng pon menyarankan diri untuk menonton nyer..
tapi yang lebih nyer kawan aku la "winod"
die ney terlebih angaukan syamsul yusof.
so, die la lebih teruja :)

filem ney bagi aku ok2 la..
sebab banyak aksi dr bercakap la..
tapi syamsul yusof agak poyo..
sebab nyer???
die punye selengggg cina x menjadi langsung...
tapi kwan aku tetap sokong die..ahahhaa..
ape kan daya..
 now, filem ney da cecah 11juta..
awesommmmeeee!!!!!! gler kentang kan..
maken kayo la yusof haslam uh...

mesti ouls da tahu pasal cter ney kan???
xpayah la aku susah cter sinopsis cter ney kan...
kalo kowunx susah2 sgt 
kowunx clik jew kan cnie 

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...