Followers

Tuesday, June 28, 2011

happy anniversary sayang 1 year !

salam kawan-kawan,,,
sekarang aku tengah syok menjalani coti sem aku kat umah..
heheheeh..seronok wehhh!!
even seminggu tapi da cukup berbaloi la kan...
so, dari tawakal dengan tren wif winod meredah panas..
hihihihi...
asalkan sampai..
hati dupdapdupdap..
sebabnyer encek gemok aku da tunggu kat TBS..
nk balik jb ngn aku...
dala die tunggu lama kat situ..
padan muka..kah3...
janji tengah hari tapi aku sampai 2.30 ptg..
byangkan?????lama x???
sampai-sampai je beli tiket n makan...

happy sangat sebabnyer yesterday .
cukup 1 year aku ngn hafiz..
perghh!!! bertahan n teguh gak hubungan aku ney..
even selalo gadoh..
hehehe..
hope hubungan ney boleh kekal sampai kawenn....

so,, malam anniversary aku cuma buatkan buah aty aku dengan,
spagetti 
yang aku nama kan khas
cewaahhhh!!
"SPAGETTI BUAH HATI"
hahahaa...geli-geli jew..
tapi buat insan tersayang aku tetap buat kan...
n die kata sedap!!!!
wowowwW~!!!! terharu nyer...

xded orang len yang i sayang selaen u!!!
ily.thanx for everything since 1 year you stay with me k..
i will stay with you until ends.
i love you when u hug me dear, and said that you love me :)

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...