Followers

Friday, March 11, 2011

yeahhh!!!! terlepas..


fuhhh!!! arinie pagi-pagi da buat aku dupdap-dupdap and rase nak terberak la, kenyang dengan sendiri nyer, macam ade butterfly dalam perot ...isyhh!!! mcam-macam la aku dapat rase..full package aku ade!!!
terbaek kan..
sebab nyer arinie aku ade OSPE.. iaitu praktikal lab la..buat-buat gitu..hehehe.
almaklum la nk jadi pharmacist kan...
tapi seb baek OSPE ney divide by group..so, each group ade 4 orang members..
so,, pagi  td telah di adakan cabutan bertuah kepada members tersebut...
setiap leaders group plak uh yang kena cabut cabutan bertuah uh..
aduhh!! mati aku,..
dala aku yang berdebar gler..manala tahu kunx aku cabut, num aku plak yang naek..
isyhh!! seram....!!!!!! 

so,, finally...aku terselamat...!! fuhh...lega nyer..abeh perasaan sume da ilang...yang tinggal berdebar untuk members aku yang kat dalam uh la..
sebab nyer..die buat sume prepartaion and calculation sume uh carry marks untuk sume group members..
mestila kita nak yang terbaek kan even , kita xmasok pon....
aku siap anta members aku uh sampai ke pintu masok...punyer la excited kan!!!!
hope die boleh buat yang terbaek untuk group aku!!! amin!!!

macam-macam kena buat kan dalam lab uh...
powder,capsules,suppository,eye drops,eye ointment , isotonicity...
banyak kan????
mnecabar x????hihihihihi...


itu la lumrah hidup as pharmacy student..

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...