Followers

Friday, March 4, 2011

award lagi...

pagi sume!! dapat award lagi...
actually award ney da lama membe aku bagi..adala dalam 2 ar cm2..tapi malas nk update blog ari uh..so, arinie la baru nk soksek-soksek pasal award minah ney bagi kat follower die..hehehe...
maap la cik eqha...saya xde kelapangan tangan la..hahahah..bole gitu???
so,, nak tengok macam mne plak bntok award minah ney??hahaha..mesti kowunx pelik kan..aku ade gak tanye ' asl ko pilih bnde alah ney beb' so, nak tahu pew die jawab...sebab nyer aku pon berteka-teki jugakk....apasal la minah ney pilih titan jadi award kan,.hihihihi...tapi xpela..aku redha jela, da hak die kan xkan kita nk banyak songeh plak...hamek jela!!


beliou jawab :
sbbnyer, mereka berkumpulan. begitu juga dgn blog.
dgn adernyer follower lah ak semkin kuat utk berblog wpon xsehebt mner.
dgn adernyer readers lah blog ak msih hidup smpe skunk.
dan kerana itulah ak plih TEEN TITANS! dimana je mereka pergi, pasti berkumpulan :)



bile da hamek award ney, semestinyer kena jawab soklan-soklan cepumas beliou! jeng3

1. ape pendpt korg psl blog ak niey??
best ke, menawan ke, gorgeous ke. *pasan. ngee

2. dan ape yg perlu ak perbaiki utk meng'improve'kan blog kaca mata niey???

dan aku menjawab:

  1. blog ko??? boleh la...semaken menambah bilangan follower...kalah aku...ney yang geram sangat! lawan tokey!! xboleh2...hahahaha then, kalo ko nk tahu ari2 ko pakai background sama ngan aku tau..seb bek aku cepat tukar..malu siottttt!! xmaooo!!!
  2. imprrovement?? aku pon xtwu la..hahaha...ko pk la sndr..amacam??

lastly... terima kasih daun keladi la yer kawan...kalo kwn2 yang len nak tengok blog minah aku ney macam mane jom skodeng page die...minah eqha..weh,, aku da tolong promote..pe lagi??? sekian!

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...