Followers

Thursday, May 5, 2011

suprise untuk awak!

assalamualaikum blogger setia....
rasa da lama gila x melatih jari jemari ney untuk update ape yang sepatut nyer kita kongsi kan bersama kan..
maapla, masa tidak mengizinkan la..heheheehe
so, hari yang lagi bersejarah ini, 
aku pon buka story la yer...

cerita about burfday boy kesayangan aku..
iaitu ENCEK GEMOK!!!!
beliou di lahirkan pada tahun kuda dan bertarikh 4/MAY/1990
so, mestila burfday beliou semalam kan..
hahahahaha..
da lama x bertemu rasa rindu maken meluap2 la kan..

kawan aku mensuggestkan aku buat sumthing special untuk beliou la...
so, miss echa menyeru aku mencari pelbagai helah untuk aku gado..
konon-konon bagi beliou suspens la kan..hahahah
aku pon melangkah mencari trick terbaek sebagai pelakon wanita berjaya...hahahah
bab gado mesti la aku terbaek kan!
perasan x suda..hahahah..biarkan jela..

so, lepas jew balik kerja ..( tengah praktikal yer kawan-kawan)
aku n the geng pon chow n siap2 kan diri untuk kew ampang dari tawakal..
kenapa ampang????
sebab nyer beliou pon tengah praktikal kat ampang,.....
so, dekat kan????
transport yang di gunakan??? mesti la tren..hehehehe..
sahabat bersama selalu..kah3..
planning meet up kan ampang point jela..da uh jew yang ado...hahaha

sokseksoksek...bertemu la kami..hihihihi..
suka2...!!!!!!
mesti nak tahu hadiah ape aku bagi kan????
ermmmm...rahsia..lalalalaalla....
bende simple n easy to get jew....senang kerja kan...



hanya yang ku mampu..1 slice jela yer sayang .hehehehe



gumbira!!!



peneraju dan tulang belakang di sebalik cerita..



sayang gemok selalu <3!!!!! life happily....
selamat hari jadi sayang..
may god bless u!!
always love you k...

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...