Followers

Tuesday, August 10, 2010

ape itu 'M'??

'M' stand for what ???
* marah
*makan
*menangis
*melaram + melawa
*meronggeng
*mengusha
*menelaah


setiap kata2 di atas mempunyai sebab2 yang tersendiri..antara nya adalah seperti :

firstly, mention about MARAH...saya suka marah dan saya sering di marahi..perasaan marah itu tanda kita ego kew?? how come... bukan kita sengaja tiba2 nk marah org tanpa sebab kan..tapi kalo da org 2 mendatangkan kemarahan kita semesti nyer temperture ini mampu meletop kan..saya suka marah laki sy..nk twu np x??sebab die uh mmg suka bt sy marah..hehehehe..antara dialog kami

hafiz: u nie selalu marah2 i tanpe sebab kan

cery : u lah selalu sakitkan aty i..

hafiz: bila i bt cm2 twu plak u marah kan.. sampai majok xnk text2 ngn i..tp kalo u bt cm2 i x
kata pape pon kn..

cery: memang lah,.da merajok kan sape nk text ngn u..i pon pompoan gk de perasaan aww..

hafiz: ekh??? u pompoan kew?? tengok ganas semacam jew..

cery: ewahhh!!! ko ney memang kan..da melampau..aq pompoan lah..kalo x xkan ko nk kt aq     kn..huhuhuh..*dengan bangga nyer berkata* 
abeh u uh macam pompoan xkire plak..hahahah..wuekkk!! ney la yang menyebabkan MARAH..


makan??? saya memang amat suka makan...kalo xmakan perot saya meragam plak..susah nk didik..sy kena belaja dr winod untuk tahu cara2 mendidik perot sya..huhhuhu.. lagi2 jikalau kawan2 gorgon saya pon menjoinkan diri.. makan itu seronok mampu meluaskan empayar perot2 kami yang semaken membesar...
*kawan2 kite gne losen mustajab ok itu megecilkan empayar kita nie.heheheh*

MENANGIS??saya ada story untuk bab itu.. watak nyer di mainkan peranan oleh WINOD @ SHUHAIDA
pada 1 malam setelah saya dan echa tidow dengan nyenyak nyer, winod ini ada 1 penyakit yg amat chronic iaitu INSOMNIA.. so pada malam tersebut die tidak dapat tidow kerana telah termimpi kan kami yang mahu menyerang beliou.. agak kelakar di situ, oleh sebab itu die terpaksa mengejutkan echa tp alangkah malang nyer echa tidak dapat menyedar kan diri nya dr tidow n mimpi indah.. winod terpakse meguatkan diri nyer dr pk yg bukan tp xmampu berbuat demikian..akhirnyer die menangis keseorangan di atas katil beliou sambil menghitung masa tidow nya.. pada keesokkan pagi nyer die telah menceritakan pengalaman beliou kepada kami,, n kami ketawa dengan berdekah2 nyer... dialog antara kami:

winod:  kawan2..nk tahu x saya mimpi korang serang saya semalam...

echa:  ha??? motif awak nk mimpi cm2?? nk kami serang btol2 kew??

cery:  hahahahaha...kelakar la awk ney nod...

winod:  'chot', saya kejot awk semalam tau, tp awk xbangon pon untuk teman saya....

echa:  lahhh....saya xdengar pon awk panggil sy???

cery: nod,, nape awk xkejot sy??

winod: nk kejot awk?? awk uh dala tidow mati...gempar bumi pon xbangon.. saya xbole tidow sampai saya menangis tau..sebab sya.....TAKOT

yang len malas nk describe...tunggu part yang akan datang k..hahahah..

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...