Followers

Thursday, July 15, 2010

if i were a cherry????


hikayat cerita untuk si manis cherry..apakah pendapat anda tentang buah cherry??? tentu ia mampu mengubat aty anda yg "PILU" tikala anda bersedih..huhuhuh
*ayat pilu credit to myn* 
buah cherry di ibarat kn seperti buah yg mampu melakukan apa shj untuk kepuasan owg len..  adakah riwayat sang cherry begitu berguna kepada owg ramai??mari kte selesai dan describe kegunaan sang cherry ini dalam kehidupan kte.. antara misi sang cherry kepada alam sedunia:

  • menjadi mangsa buatan jem CHERRY
  • untuk menghiasi mkanan seperti kek, acar buah
  • mampu untuk di komersial kan sebagai barang peribadi seperti syampu,lotion yg di inspirasikan dari sang cherry
pertanyaan saya kepada membe2 jikalau saya menjadi sang cherry apakah tindakan mereka terhadap saya...jawapan yg diberikan adalah seperti berikut:

  1. ECHA
  • Saya nak makan awk
  • saya nak jadikan awk penghiasan di atas kek
  • bila da abeh makan, saya akan flush away diri awk

   2. MYN
  • Saya akan jual awk kepada pencinta awk "APIES"
  • Saya memperolehi keuntungan yang banyak
  • dengan duit itu saya mampu "bershopping" sebaek mungkin
  3. WINOD
  • taik hasil dr buah itu saya buat baja
  • awk da xjd orang lagi skunx
  • saya xske buah cherry
  • sudah!!! saya xske buah cherry..hak3

No comments:

Post a Comment

fevereto

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...